BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 28, 2021

stau și ascult ploaia,
un prieten vechi.
și mai ascult și piesa de pian 
pe care am ascultat-o când te uitai la fotografiile tot vechi. 

îmi amintesc cu drag acel moment
tăceam și eu, tăceai și tu,
și totuși niciodată nu ne-am spus atâtea. 

tăcem și acum
și tu, și eu.
dar acum nu ne mai spunem nimic. 
oare s-a spus tot ce era de spus?

dar ce ar mai fi de adăugat? 
poate ceva despre priviri care s-au încețoșat...
despre direcții care par ascunse 
una de alta; nepătrunse
decât de cel care pășește pe acel drum

înainte. mereu înainte
nu te poți întoarce înapoi
oricât de mult ai vrea.

dar oricum...noi mereu ne-am răsucit mult. 
e posibil ca ceea ce e acum să fie doar o turnură, 
o pauză, o împrejurătură
de așa natură 
încât se creează o ridicată temperatură. 

și să ne regăsim cu bine la toamnă.

0 comments: