BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 26, 2009

* asculta melodia in timp ce citesti post`ul

sunt cateva chestii care ma fac pe mine eu. poate cateva dintre ele prezinta o similitudine cu chestiile pe care fac pe altcineva sa fie el. dar toate impreuna ma fac pe mine sa fiu eu. uite ceva ce nu stiai despre mine:

  • incerc sa par grozava si dura, si de multe ori intangibila. uneori nu sunt asa
  • am o pasiune pentru culori. desi nu imi plac vreo 2 sau 3, ador o paleta murdara de culoare.
  • nu am mai plans de 2 ani, o luna si 11 zile.
  • nu mananc morcov, si multe legume. de asemenea nu imi plac stafidele.
  • nu muncesc cat trebuie pentru a imi atinge scopurile. vorba aia..am talentu si nu`l lucrez.
  • imi place sa am oameni amuzanti in jurul meu. ador sa rad.
  • prefer sa vorbesc la telefonul fix decat la cel mobil. si fix fix nu fix dinala mobil :))
  • ador vremea racoroasa sau rece, frunzele de toamna, zapada.
  • albastru inchis este noua mea culoare preferata
  • imi place sa imi gasesc cate un loc in casa sau in camera mea care sa fie noul meu loc. si acolo sa stau si sa citesc, sa scriu sau pur si simplu, sa stau.
  • mereu dorm cu sosete, chiar si vara. imi place sa dorm cu sosete.
  • propozitiile care incep cu "cand eram mic/a" mi se pare adorabile
  • cred ca lucrul meu preferat de facut e sa petrec timp cu prietenii mei..si sa facem muzica impreuna :D

Beth Gibbons & Rustin Man - Mysteries
Asculta mai multe audio Muzica

0 comments: