BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 27, 2009

continuare

  • cand eram mica nu aveam voie sa scriu cu creioane mici, sa mananc snacksuri, sa beau suc concentrat sau sifon.
  • nu imi plac spatiile deschise si aglomerate. simt ca ma sufoc..(nu sunt claustrofoba)
  • sunt altfel cu fiecare dintre prietenii mei
  • muzica a fost o parte din viata mea de cand ma stiu
  • imi plac ciocolatele kinder
  • pe vremea pe care alti copii ascultau asia, bambi, candy, andreea balan, andre, si altele, eu ascultam concertul de oboi al lui mozart
  • merele verzi sunt singurele pe care le mananc
  • urasc portocaliul si galbenul
  • pasiunea mea pentru rusia a inceput prin pasiunea pentru tatu, clasa a VIIa
  • nu imi place sa fiu tinuta in suspans!!!
  • uneori, ca sa ma relaxez, pictez
  • obisnuiesc sa iau laptopul cu mine la baie :)))
  • nu imi place house`ul, dnb, toate din categoria asta
  • sunt destul de dezordonata
  • in ultima vreme nu prea imi mai pasa de chestii (si e vina cuiva pentru asta)

0 comments: