BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 17, 2021

Mă simt bine, ca un decedat.
Mă-ntreb...de cât timp am adunat
această moarte care mă cuprinde
de pe la-ncheieturi, și lent mă ucide?


Să fie din februarie? De atunci să miros
a mort, și să împrăștii duhoarea
și spiritul canceros?
De când ningea cu fulgi mari
și plângeam în aerul geros?


Sau din mai, când am fost pe cale să mă sinucid
aruncându-mă de pe podul cu lacăte,
fără să pretind
să mă salveze cineva.
Așa ceva...știu sigur că nu aș merita.


dar mortul totuși chiar nu știe 
că defapt el este mort. 
El doar este, în neființa sa. 


să fii mort, și s-o și știi
e dureros în orice zi;
pentru că-nseamnă că ești un mort în viață.
Acela, defapt, nu mai are nici o speranță.


Nu mai știu deloc a fi.
A te bucura, a te odihni;
defapt... cred că niciodată n-am știut...
Ohh...și cât de multe am pierdut...


0 comments: